loading...
سایت تفریحی,دانلود,سرگرمی
بنر دوستان

فروش ویژه
salman بازدید : 470 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

ساعتها زیر دوش به کاشی های حمام خیره می شوی !
غذایت را سرد می خوری !
ناهار ها نصفه شب ، صبحانه را شام !
لباسهایت دیگر به تو نمی آیند، همه را قیچی می زنی !
ساعتها به یک آهنگ تکراری گوش می کنی و هیچ وقت آهنگ را حفظ نمی شوی !
شبها علامت سوالهای فکرت را می شمری تا خوابت ببرد !
تنهائی از تو آدمی میسازد که دیگر شبیه آدم نیست ، روزهای من اینگونه و شبهایم اصلاً نمیگذرد . . .
::
::
نرو تنهام نذار با درد و غم هام / اگر چه دلخوری از خیلی حرفام. به قرآنی که از سایه اش گذشتم / به جون هر دوتامون خیلی تنهام . . .


::
::
دیوونگی نکن تنهام نزار راحت / انقدر نگو دیدار باشه به قیامت
دیوونگی نکن ترکم نکن ساده / انقدر نگو عشقت از چشمم افتاده
::
::

::
::
آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !
و فهمیدم…
تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه
درکش کنم
::
::
همنشین خوب ، بهتر از تنهایی است
وتنهایی بهتر از همنشین بد . . .
“پیامبر اکرم ص”
::
::
انقدر از تنهایی نترس ، تو تنهایی وارد این دنیا شدی . . .
::
::
غروب غمهایت را به هر قیمتی خریدارم ، اگر همدم شبهای تنهایی من باشی
::
::
نرو تنهام نزار با درد و غم هام / اگه چه دلخوری از خیلی حرفام
به قرآنی که از سایش گذشتم / به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام . . .
::
::
تورا به یاد آن روز ، تورا به یاد گلبرگ های خشک آن روز خشکیده
تورا به روز اول بار دیدنت ، تورا به اولین نگاه عاشقانه
تورا به یاد باران روز نیامده ات ، تورا به تنهایی روز رفتنت
تورا به باران روز برگشتنت ، تنهایم مگذار دیگر . . .
::
::
آنگاه که تنهایی تو را می آزارد ، به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده !
::

مشاهده اس ام اس های تنهایی
::
بوی دلتنگی میدهم…
حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید . . .
::
::
تنهایی استخوان سوز است ، حتی در عاشقانه ترین ساعتها . . .
::
::
شب من پنجره ای بی فردا / روز من قصه ی تنهایی ما
مانده بر خاک و اسیر ساحل / ماهی ام ماهی دور از دریا . . .
::
::
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .
::
::
همیشه آدم وقتی به همدیگه فکر میکنن که تنها میشن
کسی واقعا عاشقه که وقتی همه پیششن
به اونی فکر میکنه که رفیق تنهایی هاشه . . .
::
::
درویش کوچه های تنهاییم ، کاسه گدایی مرا ، سکه ی نگاه توکافیست
::

نرو دستم به دامانت / نگو دیگر نمی آیی
که میمیرم غریبانه امان از درد تنهایی…
::
::
شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی / من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی . . .
::
::
تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد
یک بار قسمت کردم ، چندین برابر شد . . .
::
::
وقتی شکسته اطلسی وقتی گرفته اسمون وقتی که تنهایی شده تنها شریک خونمون وقتی نگاهه روشنت حالا غریبه با چشام دیگه نه اسمت یادمه نه دیگه عشقت رو میخوام
::
::
تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن
رو پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی . . .
::
::
زندگی پراست از گره هایی که تو آن را نبسته ای. اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی. تنهای تنها ،
::
::
به من گفت اونقدر دوست دارم که اگه بگی بمیر میمیرم ، باور نکردم و تنها برای یک بار امتحان ساده به او گفتم بمیر !
حالا سال هاست که در تنهایی پژمرده ام . . .
::
::
نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی . . .
::
::
تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام
اتاقی که چهار تاق باز ، روی من خوابیده
چشم هایی که از ساعت ، کار افتاده ترند
و شانه های تو ، که زیر بار ِ باران نمی روند
باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم
و این یعنی تنهایی
::
::
با من تنها بگو این قصه را / با من تنها خدا ، این بنده را
ای خدا تنها تویی تنها منم / من به تنهایی تو سر میزم . . .


::
قانون دنیا “تنهایی” من است و “تنهایی” من قانون عشق است و عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست….
::
::
تنهایی گاهی وقتا
تقدیر ما نیست
ترجیح ماست . . .
::
::
در غم عشق نبودیّ و محبت کردی / این هم از لطف شما بود و نمی‌دانستیم
من نکردم گله از عهد و وفاداری تو / عهد ما عهد جفا بود و نمی‌دانستیم
رنج بی‌عشقی و تنهایی و بی‌مهری یار / همه تقدیر خدا بود و نمی‌دانستیم . . .
::
::
سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست / شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست
آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری / که جهنم نگزارد به تنم تاثیری . . .
::
::
با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم
با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . .
::
::
به پندار تو :
جهانم زیباست ، جامه ام دیباست ، دیده ام بیناست ،
زبانم گویاست ، قفسم هم طلاست ، به این ارزد که دلم تنهاست ؟
::
::
::
توای تنها ببین من را کنار مرز تنهایی
تنم خسته رهم خسته دلم دراوج تنهایی
زتنها بودنم ای دل خلاصی نیست باور کن
رهایی را نمی بینم زدست دیو تنهایی . . .
::
::
چون نهالی سست میلرزد / روحم از سرمای تنهایی
میخزد در ظلمت قلبم / وحشت دنیای تنهایی . . .
::
::
دلم یخ میزندگاهی ، دراین سرمای تنهایی
شبم قندیل میبندد از این یخهای تنهایی
قلم آهسته می راند بر این خط بلند ، اما
گمانم یاد می گیرد ز من انشای تنهایی . . .
::
::
دنیا ! نخواستیم یار بی وفا ، تنهایی بهتر
درد تنهایی نخواستیم شفا ، تنهایی بهتر
یک عمر در پی یار باوفا ، با وفا بودیم
اما ندیدیم به غیر از جفا ، تنهایی بهتر . . .
::

تا شد آشنا جانم با نوای تنهایی
عالمی دگر دارم در هوای تنهایی
بیگانه به لبخندم دل به کس نمی بندم
اشک دیده ای دارم آشنای تنهایی . . .
::
::
تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم
تنهایی را دوست دارم زیرا که خداوند هم تنهاست
تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . . 
::
در نهان، به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند
و در آشکارا
از آنانی که دوستمان دارند غافلیم
شاید این است دلیل تنهایی ما
“دکتر علی شریعتی”
::
::
بسترم صدف خالی یک تنهایی و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری . . .
::

برچسب ها اس ام اس احساسی , اس ام اس برای دختر تنها , اس ام اس برای پسر تنها , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس شکست عشقی , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه 91 , اس ام اس های احساسی , اس ام اس های احساسی و غمگین , اس ام اس های غمگین , اس ام اس گریه آور , اس ام اس گریه آور جدید , بهترین اس ام اس های عشقولانه , جدید , جدید پیامک قشنگ , جدیدترین اس ام اس های عاشقانه , جملات رمانتیک , جملات عاشقانه , جملات عاشقانه و رمانتیک , داغ داغ اس ام اس , داغترین اس ام اس , دوری عاشق ها , دوست داشتنی ترین اس ام اس عاشقانه , رمانتیک , سری جدید اس ام اس های عاشقانه فروردین ۹۰ , سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار , سری جدیدترین اس ام اس ها , عاشق , عاشقانه , عاشقانه sms , عاشقانه اس ام اس , عاشقانه ترین اس ام اس , عاشقانه ترین اس ام اس ها , عاشقانه ترین پیامک , عاشقانه ترین پیامک ها , عاشقانه سال 90 , عاشقانه فروردین 90 , عاشقانهی عید , عشق , عشق دردناک , عشقولانه , فارس نویس , لطیفه های جدید , متن عشقولانه زیبا , مجموعه , مجموعه کامل اس ام اس های 89 , مجموعه کامل اس ام اس های 90 , مرکز اس ام اس ایران , مسیج اسفند 89 , مسیج اسفند ماه مسیج جدید , مسیج خیلی جدید , مسیج فروردین 90 , مسیج فروردین ماه مسیج جدید , پیامک , پیامک امروز , پیامک امروز عاشقانه , پیامک برای تنهایی , پیامک برای معشوق , پیامک تنها بودن , پیامک تنهایی , پیامک جدایی , پیامک رومانتیک , پیامک زیبا با موضوع تنهایی , پیامک زیبای عاشقانه , پیامک عاشقانه , پیامک عاشقانه 90 , پیامک عاشقانه اسفند ماه , پیامک عاشقانه جدید , پیامک عاشقانه خرداد 1390 , پیامک عشقولانه , پیامک عشقی , پیامک لاو , پیامک مخصوص تنهایی , پیامک های عاشقانه جدید , گلچین اس ام اس دلتنگی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    ورود اعضا

    http://up.ganjpatogh.ir/Pictures/Users_icon.png


    ورود به سايت

    نام کاربري:
    رمز عبور :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 174
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 908
  • بازدید ماه : 908
  • بازدید سال : 47,027
  • بازدید کلی : 1,225,797
  • پشتيباني


    ♥●• آیدی جیمیل ♥●•

    afpakro@gmail.com

    ♥●• آیدی نیمباز ♥●•

    afpakro


    با ما هم خوراک شوید

    Smug